loading...
گرین فایل Green File
Greenfile

سید محمد حسینی بازدید : 18072 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (7)

بعد از آپدیت های بسیاری که برای بازی یورو تراک 2 منتشر شد، اینک جدیدترین و بروزترین آپدیت یا پچ بازی به نام Update patch 1.9.22 منتشر شده است. هر پچ تغییرات جدیدی در بازی اعمال می کند. این پچ نیز شامل تغییراتی همچون:

- برندهای جدید برای ترافیک

- رفع مشکل دست فرمان در حین پخش رادیو

- بهبود نقشه

- اصلاح خودروهای اسکانیا، آویکو و ولوو FH16

- رنگ بدنه جدید برای خودروها

- بهبود دست فرمان با گیم پد

- بهبود صدای موتور اسکانیا R

و چندین امکانات دیگر.

شما می توانید این پچ را در ادامه مطلب دانلود کنید.

 

دانلود آپدیت بازی یورو تراک 2

دانلود پچ 1.2.99 بازی یورو تراک 2

دانلود آپدیت پچ بازی یورو تراک 2 Euro Truck Simulator ورژن 1.9.22


دانلود آپدیت 1.9.22 برای ورژن 1.8.2.5 ( از 1.8.2.5 به 1.9.22 ) (حجم: 180 مگابایت)

دانلود آپدیت 1.9.22 برای همه ورژن ها ( حجم: 670 مگابایت)

آموزش دانلود از سرور سایت یورو تراک 2


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط basir در تاریخ 1393/05/29 و 0:36 دقیقه ارسال شده است

سلام اخه چرا جواب نمی دیشکلک
پاسخ : در جواب قبلی عذر خواهی کردم. آموزش دانلود گذاشته شد.
موفق باشید.

این نظر توسط basir در تاریخ 1393/05/27 و 19:16 دقیقه ارسال شده است

سلام من ورژنم 1.1.1 هست این را با هزار بدبختی دانلود کردم بعد که می خواهم نصبش کنم این ارور رو می ده ....
c:\\users\\Downloads\\Euro Trucksimulator2-1-9-22-patch.exe is not a valid Win32 application. خواهشا کمکم کنین

این نظر توسط سجاد در تاریخ 1393/05/25 و 14:02 دقیقه ارسال شده است

با سلام
من ورژن 1.5.2 بازی Euro Truck Simulator 2 - Going East!رو دانلود کردم و پچ 1.11.1 این بازی رو هم دانلود کردم کرکش هم دوباره دانلود کردم و در مسیر اصلی بازی کپی کردم،اما هنگام نصب پچ پیغام میده!
اگه امکان داره راهنمایی کنید!یا اگر لینک دانلود این بازی رو(که قابل ارتقا باشه)واسم بزارید ازتون ممنون میشم!

این نظر توسط رضا در تاریخ 1393/05/01 و 0:19 دقیقه ارسال شده است

باسلام.سایتتون عالیه تازه کفشش کردم.ورزن بازی من 1.0.5هس این ورزن1.9.22رو دانلود کردم باید چیکارکنم؟قبلی روپاک کنم؟شکلک
پاسخ : سلام.
شما بهتر بود این پچ را که جدیدتره دانلود میکردید:
http://www.greenfile.rozblog.com/post/193
اما حالا که دانلود کردید عیب ندارد. فقط کدومش رو دانلود کردید؟ پچ برای ورژن 1.8.2.5 یا پچ برای همه ورژن ها. شما میبایست پچ برای همه ورژن ها رو دانلود می کردید.
پچ را در محل نصب بازی کپی و نصب کنید.
برای راهنمایی بیشتر به این آدرس بروید:
http://www.greenfile.rozblog.com/post/49
موفق باشید.

این نظر توسط سجاد در تاریخ 1393/04/27 و 15:25 دقیقه ارسال شده است

سلام بازی من ورژن 1.1.1 هستش اگه دان کنم آپدیت میشه چجوری باید آپدیت کرد
پاسخ : سلام.
به این ادرس بروید:
http://www.greenfile.rozblog.com/post/49
برای دانلود پچ ها نیز در قسمت موضوعات بر روی پچ کلیک کنید.
موفق باشید.

این نظر توسط SARA در تاریخ 1393/04/08 و 15:31 دقیقه ارسال شده است

باز هم داداشی سلام من توی این پچ 1-10-1 اسکانیا تقیر کرد و یک ولو جدید اومده خب من میخوام ببینم پچ من بهتره یا پچ تو ؟
میخواستم ببینم مدMercedes Benz داری برام اگه داری بزار برم دانلود کنم ممنون
این قزیه رفتن به شرق چیه یعنی چیکار میشه رو پچ منم نصب میشه اونجا هوا چه جوریه؟برفی است ایا؟
پاسخ : سلام.
بله. پچ شما جدیده و بنده همین پچ را که پچ 1.10.1 می باشد را در سایت قرار دادم.
http://www.greenfile.rozblog.com/post/193
مد مرسدس بنز هم در بخش تراک موجود هست که باید بروید و سرچ کنید.
رفتن به شرق، یک مدی هست که کشورهای شرق قاره اروپا را به نقشه اضافه می کند. برای بدست آوردن این مد نیاز به یک رمز دارید که این رمز را فقط باید از سایت سازنده یعنی www.eurotrucksimulator2.com بخرید. بنابراین به نظر من سراغش نروید بهتر است.
با تشکر.

این نظر توسط SARA در تاریخ 1393/04/08 و 15:20 دقیقه ارسال شده است

س داداشی یکی از بهترین سایتا داری هااااا من بیشتر مشکلاتم اینجا رفع شده ممنون میگم به روز ترین پچ اینهEuroTruckSimulator2_1_10_1__ایا؟


به نظرت بهترین پچ چیه ؟؟؟؟ ممنونم اگه به سوالاتم ج بدی مر30شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام.
لطف دارید شما. جدیدترین پچ با شماره 1.10.1 در سایت قرار گرفت. این هم لینکش:
http://www.greenfile.rozblog.com/post/193
بهترین پچ جدیدترین آن است.
باتشکر.


کد امنیتی رفرش
ابر برچسب ها
درباره ما
Tools and instruments for have a nice gameplay in Euro Truck Simulator 2 . Thanks
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • قیمت اجاره خودرو
  • عالی دانلود
  • radiojavaan | دانلود آهنگ جدید
  • دینگ دانلود
  • دانلود آهنگ جدید ایرانی
  • تبادل لینک رایگان
  • یوروپن دانلود
  • تحقیق و نمونه سوال
  • دانلود آهنگ های جدید
  • اخبارونمونه سوالات رایگان پیام نور
  • اسکای پسر
  • طراحی سایت
  • سایت عاشقانه آهو
  • سیگنال خوب
  • Cristiano Ronaldo
  • پیام نور سه :: دانلود نمونه سوال پیام نور
  • جدید ترین موسیقی های شاد و رپ دنیا
  • جدیدترین کدهای پیشواز ایرانسل
  • انجمن تخصصی نیمباز و سایت سرگرمی
  • پایگاه موزیک
  • اس ام اس جدید 94
  • دانلود رایگان فیلم، سریال و میوزیک
  • دانلود آهنگ های جدید
  • خرید آموزش زبان نصرت
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • دانلود فیلم با سرعت بالا و رایگان
  • نوا1(پایگاه جامع علم و معرفت)
  • فردوس اندروید
  • تبادل لینک
  • ساعت مچی مردانه
  • تبادل لینک رایگان
  • دانلود آهنگ
  • تبادل لینک رایگان
  • افزایش بازدید
  • عینک آفتابی اصل
  • بهترین سایت تفریحی فارسی
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
  • تهران فیلم
  • پاریس مووی
  • گالری مد و سرگرمی و اموزشی نسیم فان
  • blue4music |بروز ترین مرجع موزیک و ویدیو
  • دانلود صوت دوبله فارسی فیلم انیمیشن
  • میرو دانلود
  • مجله اینترنتی داش پیام
  • 7ses
  • حضرت دوست
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    در بازی یورو تراک 2 بیشتر به چه خودرویی علاقه دارید؟
    بخش اول گالری سایت چگونه بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 222
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 1188
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 460
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 65
  • بازدید سال : 89,239
  • بازدید کلی : 1,434,946
  • کدهای اختصاصی
    ExactSeek: Relevant Web Search Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Sonic Run: Internet Search Engine